A zdrowaśkę....

.....to pani dzisiaj już mówiła?  No i co ja bidna miałam odpowiedzieć facetowi, który to facet brał siatki ziemniaków i tłukł nimi o podłogę? Gdyby on je zabierał do domu, to pal go sześć, ale  wybierał następne i znowu walił o podłogę. Nie dość, że brudził, bo były zapiaszczone, to jeszcze uszkadzał je. Może właśnie takie tłuczone kupiłam wcześniej, które dość szybko zaczęły się psuć? Delikatnie zwróciłam mu uwagę, a ten jak zaczął pyskować. Ja nic się nie odzywałam i nie dowiedział się, czy zmówiłam zdrowaśkę czy nie. 😏 . Ale Wam powiem, po co macie się bić z myślami,  nie zmówiłam. 😏😁😁😁😁. Uwagę zwróciła mu jego żona....... . Spotkałyśmy się przy pomarańczach, podziękowałam jej za to, a ona, no wie pani, jak się żyje z facetem 40 lat..... Przecież pani, kontynuowała, nie ubliżyła, tylko kulturalnie zwróciła uwagę. Mądra kobieta ta jego żona.

Komentarze

  1. Idiotów ci mamy dostatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie trzeba ich siać, sami się rodzą. :D .

      Usuń
  2. zamiast walić ziemniakami o podłogę, mógł wziąć młotek i walnąć się w głowę. A co do tego mają zdrowaśki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie Asiu...., ale nie wchodziłam z nim w dyskusję. Mogłaby być awantura na cały sklep i jeszcze ja bym mogła stać się tą gorszą, bo za nic w świecie nie potrafię się kłócić.

      Usuń
    2. Zdrowaśka to taka drobna aluzja do katolicyzmu. A wyzwanie kogoś od katolików jest gorsze od nazwania go dziwką. Przynajmniej w naszym katolickim kraju

      Usuń
  3. Zdrowaśka się przyda - na opamiętanie od tłuczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan miał rację! Żeby godnie dzień przeżyć, trzeba albo zdrowaśkę zmówić albo ziemniakami tłuc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boja, wybieram zdrowaśkę. ;) .

      Usuń
  5. No właśnie, mogłaś powiedzieć, że jeszcze nie, ale masz wolną intencję, to zmówisz za niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notario ale to fajna podpowiedź, ale czy ci tak od razu takie coś wpadnie. Mnie takie sytuacje "zatykają". ;) .

      Usuń
  6. Fajnie tu u Ciebie... Takie ciepło bije z tego bloga... na pewno będę wracać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Sylwio serdecznie. :) .

      Usuń
  7. A więc żyją jeszcze kulturalni ludzie na tym świecie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosztele mój smak dzieciństwa

Odpuściłam kijki

Już 4 zjadłam