18.05.2017

Dobra zmiana

Nie,  nie będzie politycznie, jak by się mogło wydawać po tytule.  Jeśli dzieje się dobrze, to niezależnie od tego, która akurat opcja rządzi,  zauważam to i po prostu się cieszę.  Dzisiaj podczas marszu wypatrzyłam dobrą zmianę, zbaczając z kursu na dróżkę wśród brzóz.  Bardzo się z tego cieszyłam, bo pięknie tam i podłoże akurat do marszu. Moje "zboczenie" nie było pierwsze. Podczas poprzednich, tu odnoszę się do minionej wiosny, radość mieszała się ze smutkiem, widząc sterty śmieci pozostawionych w miejscach, gdzie spotyka się młodzież. A dzisiaj coś takiego zobaczyłam. Bardzo się z tego ucieszyłam. Jutro sprawdzę pozostałe miejsca.


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak właśnie porządek. :) .

      Usuń
  2. To naprawdę dobra zmiana, ale wierz mi, Tereniu, że góry śmieci nie tylko młodzież zostawia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Asiu, że nie tylko młodzież. ........ .W tych konkretnych miejscach wśród brzóz spotyka się podobno tylko młodzież. I pewnie tak jest, bo jak to młodzi, czasami potrzebują ukryć się przed światem. ;) . :) .

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No tak Krysiu i to jest fajne dla środowiska no i np. dla mnie.... ;) .

      Usuń
  4. Śmiecie pozostawiają prawie wszyscy.
    Ale to rzeczywiście dobra zmiana.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Stokrotko, że prawie wszyscy. :) .

      Usuń
  5. Ja też zawsze pochwalę dobrą zmianę, jeśli jest. Szkoda że jest tak rzadko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas odkąd jest nowy prezydent, to tych dobrych zmian jest baaardzo dużo. :) . Potrzebna była młoda krew......

      Usuń
  6. Teraz tylko pozostaje życzenie, by ludzie nie dostali zeza i trafiali do kosza, bo widziało się różne rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała rzecz a cieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra zmiana. Zawsze przerażają mnie góry śmieci w lasach i innych zielonych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nino byłam bardzo pozytywnie tym zaskoczona, że ktoś tak w ogóle pomyślał.

      Usuń