Ale się zgorszyła

Czasami naprawdę jest trudno skasować bilet w naszych środkach komunikacji miejskiej. Wsadzasz i nic, wyjmujesz, ktoś się odzywa, że musi być prosty, a ktoś inny, niech pani pogłaszcze, to  się wyrówna i na pewno  wejdzie i się skasuje. Podobną sytuację miałam dzisiaj i naszło mnie w związku z tym na żarty. Powiedziałam półgłosem, że TYLKO Z JEDNYM MNIE SIĘ TO KOJARZY. Panie siedzące tuż za kasownikiem uśmiechnęły się do mnie. 😀 Natomiast pani siedząca przed kasownikiem a raczej obok niego zrobiła baaaardzo zgorszoną minę,  😔 a jak na mnie spojrzała  😕, to nie jestem w stanie opisać. Mogę się tylko domyślać, co sobie pomyślała. Wcale się tym nie przejęłam, bo przecież nie powiedziałam nic gorszącego.

Komentarze

  1. Oczywiście, że nie, widocznie tej pani tak się skojarzyło. Jak to mówią, złodziej w każdym widzi złodzieja...
    Tereniu, wolałam tamten szablon, przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu na razie testuję, blogger dał sporo nowych szablonów. Przy którym zostanę, tego nikt nie wie. ;) .

      Usuń
    2. A wiesz, że też myślałam o jakichś zmianach...

      Usuń
    3. Asiu czekam w takim razie na dobrą zmianę. ;) .

      Usuń
  2. Haha, mi też od razu przyszło na myśl to, co Jotce :-D A właśnie, też zajrzę na te szablony, mignął mi przed oczami jakiś komunikat, ale go zignorowałam. Chociaż ja tak mam, że muszę się znudzić dotychczasowym, a mój jeszcze jak nowy, aż żal wymieniać, tym bardziej, że aż tak bardzo nie lubię grzebać w tzw. bebechach bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Cię któryś zachwyci?

      Usuń
  3. moim wieku jeżdżę darmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie, nie musisz trafiać w jakąś tam dziurkę. ;) .

      Usuń
  4. Tereniu, skojarzenia masz prawidłowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyślałam Marysiu. ;) .

      Usuń
  5. Komunikacja miejska lubi figle płatać.
    Szablon trzeba wypróbować aż trafi się na ten właściwy.
    Pozdrawiam cieplutko Tereniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeśli chodzi o kasowanie biletów, to często się zdarza. Prawie zawsze, jak jadę, któś ma problem ze skasowaniem biletu.

      Usuń
  6. Witaj Teresko.
    Na szczęście ja mam już darmowe przejazdy. Wiek i inne sprawy. Mam kartę miejska, która przykładam do czytnika i szlus. Biletów się u nas nie kasuje, bo ich nie ma, co najwyżej można go kupić u kierowcy bez kasowania.
    pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u Was lepiej. U nas trzeba mieć skończone 75 lat, żeby jeździć za darmo.

      Usuń
  7. I za to właśnie Cię uwielbiam - za poczucie humoru w każdej codziennej sytuacji! :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu bardzo Ci dziękuję. Powiem Ci, że z wiekiem jakoś tego humoru mam co raz więcej. :) .

      Usuń
  8. Zawsze się znajdzie jakaś ponura osóbka ,której nic nie pasuje.Wspaniale,że humor Cię nie opuszcza ,tacy ludzie są wspaniali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma się czym przejmować od żartów może tylko brzuch boleć, ale ludzie są dziwni i różni, każdy reaguje w zależności od jego własnego poczucia humoru. Najgorzej gdy go brak
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Jadziu. A ja cieszę się, że mam poczucie humoru. :) .

      Usuń
  10. Bo niektórym ludziom to się wszystko z ....... kojarzy.
    Nie przejmuj się.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Stokrotko, nie ma się czym przejmować. :) .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosztele mój smak dzieciństwa

Odpuściłam kijki

Już 4 zjadłam