07.03.2017

1 Ciechanowski Bieg Walentynkowy

18 lutego w Ciechanowie odbył 1 Ciechanowski Bieg Walentynkowy. Ma wejść już na stałe w nasz miejski krajobraz. Postanowiłam sobie uczestniczyć w nim każdego roku. Będzie mi przypominał chwile spędzone z wnuczką, jak i dostarczał mnóstwo radości. Bo to bieg zabawa, zabawa, gdzie każdy uczestnik, który ma numer dostaje piękny medal. W tym tegorocznym znalazłam się zupełnie przypadkowo. Wysiadamy z wnuczką z autobusu i widzimy na deptaku zgromadzenie, poruszenie, ludzie poprzebierani w białe kamizelki z numerami na piersiach, więc poszłyśmy tam. Numery jeszcze były, więc dołączyłyśmy. Nawet sporo ludzi było, babcie z wnuczkami też. Było super.  😎😀😀😀Trzeba było zrobić trzy okrążenia deptaku, ale jak ktoś nie dał rady, to przerywał i tez medal był na zakończenie. 
My przebiegłyśmy półtora raza. Może bym dała radę więcej, ale wnuczka zgubiła numer, musiałam się wracać, bo w przeciwnym razie nie byłoby medalu, a bardzo nam na  nim zależało. 


    


17 komentarzy:

  1. Moje wyznanie tu będzie szczere,
    ja przez pół wieku byłem trenerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę z tego
      że mam takiego znajomego. :) .

      Usuń
    2. Jest w moich nawykach
      lekka atletyka.

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczna impreza i piękny medal, nie dziwię się, że chciałyście go mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam ten medal też się bardzo podoba. Mile mnie zaskoczył swoim wyglądem. :) .

      Usuń
  3. Nie ma to jak spontaniczny bieg;) Tylko te ubrania jakieś nie sportowe;) Gratuluję pięknego medalu!
    pozdrawiam serdecznie

    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęli nas i w takich niesportowych ubraniach. Pewnie miałyśmy dużo szczęścia. hihihihihih.
      Dzięki za gratulacje Agnieszko. :) .

      Usuń
  4. Medal głosi, że to jednak było 18 lutego, nie stycznia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notario oczywiście, że lutego. Przecież to były ferie. Dziękuję Ci, już poprawiam. :( .

      Usuń
  5. A faktycznie - 18 lutego :-) Ale super, taka spontaniczna decyzja i w sumie dobra zabawa. Bo o to też chodzi w życiu, żeby tej zabawy, tego uśmiechu bylo więcej, a poważni to będziemy wiesz gdzie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu, gratuluję !!!
    I kolejnych oczekuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu dziękuję
      Jak zdrowie dopisze
      To i ja się spiszę.

      Usuń
  7. Wow, fajnie tak spontanicznie - gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń