06.12.2016

Do dzbanuszka

Złotówki do dzbanuszka
I mam koszulę nocną w serduszka.


24 komentarze:

  1. Ach te koszule,
    do nich się tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze to serduszko
      I chop na łóżko.

      Usuń
    2. Tych serduszek tutaj tyle,
      że się liczyć nie wysilę.

      Usuń
    3. Ja też nie będę próbowała,
      bo bym kota dostała. ;) .

      Usuń
  2. Tereniu, to będziesz miała piękne sny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę, na razie jeszcze nie spałam w niej. :) .

      Usuń
  3. A rączki pod kołderką trzymać trzeba
    Bo rękawków nie ma ...
    Buziaczki Tereniu :)


    OdpowiedzUsuń
  4. W takich serduszkach to musi się wspaniale spać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, jeszcze nie sprawdzone.

      Usuń
  5. Słodka koszulka,na pewno śpiąc w niej będziesz miała kolorowe sny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie tego spodziewam po tej koszulce. ;) .

      Usuń
  6. Moim zdaniem, za dużo materiału na tą koszulę zużyto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boja tego się spodziewałam po Tobie. ;) .

      Usuń
  7. Też lubię koszulki nocne::))) Tereniu-Zmieniłam miejsce blogowania,kłopoty - Google zamknęły mi bramkę do pisania,nie wiem co jest grane.napisali obszerną notkę o przepisach i nie mogę dodać nowego postu na stronie..dziwna sprawa.Blog nadal jest otwarty i można pisać jedynie komentarze..Dlatego otworzyłam nowe miejsce::)Pozdrawiam -danka

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaka radość...ja też lubię takie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest moja recepta na gwarantowaną wygraną w totolotka - za każdym razem, gdy przychodzi mi ochota na wysłanie kuponu, zamiast kupić, pieniądze odkładam do słoika w kuchni- trochę już się zebrało;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Teresko.
    Do dzbanuszka miedziaki,
    I mam piżamę koloru khaki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Michale za fajną rymowankę. :) .

      Usuń