Prosta, ale jakże smaczna sałatka

Ta prosta sałatka będzie za chwilkę gościła na naszym obiadowym stole.
Składniki: ogórek konserwowy /kiszone w tym roku wszystkie wylądowały na śmietniku w ilości 30 słoików, nie wiem, czy to wina producenta, czy może soli do przetworów?/, papryka, cebula, pomidor, pomidory suszone, czosnek. Ilość w zależności........ no sami wiecie....... .
 Wykonanie: Wszystkie składniki pokroiłam w wąskie paseczki, cebulę w piórka, czosnek wycisnęłam przez praskę.  Przyprawiłam solą, pieprzem, słodką papryką w proszku, szczyptą trzcinowego cukru i majerankiem. Dokładnie wymieszałam i żeby składniki były bliżej siebie, pomogłam im, skrapiając olejem z suszonych pomidorów. To znaczy olej nie jest z suszonych pomidorów, tylko .... resztę się domyślcie . ;) . hihihihihi. Ponownie dobrze wymieszałam i gotowe. Mówię Wam jest bardzo smaczna i aromatyczna, a wszystko właśnie przez ten olej z suszonych pomidorów. Jak to dobrze, że go zostawiłam, kiedy już opuściły go suszone pomidory. No i już wiecie o co chodzi z tym olejem. Wiedziałam, że nie uda mnie się ........

Komentarze

  1. Tereniu, wygląda pysznie :-) ja zamieniłabym cebulę na wiórki selerowe, bo nie mogę surowej cebuli, ale reszta jak najbardziej i masz rację, oliwa z zalewy od suszonych pomidorów świetnie aromatyzuje sałatki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seler jak najbardziej będzie pasował.

      Usuń
  2. Tereniu, w podobnej ilości około 10 lat temu moje słoiki z kiszonymi ogóreczkami zasilonymi właściwymi dla długotrwałego przechowywania dodatkami wylądowały w śmietniku.
    Po długim czasie dochodzenia ... dlaczego? ... dowiedziałam się, że moje (znaczy się kupione w sklepie) ogórki, które zrobiłam były przenawożone.
    A takie były ładne!!! - no właśnie były wręcz za ładne....
    Od tamtej pory kiszę ogóreczki całe lato i jesień (dokąd są w sprzedaży) na bieżąco.
    Przez całą zimę i wiosnę korzystam z ogóreczków konserwowanych z papryczką ostrą - są wspaniałe, polecam.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie koniecznie poszukać gdzieś na sklepowych półkach ogóreczków, o których piszesz Jolu. Pozdrawiam gorąca. :) .

      Usuń
  3. Sałatka wygląda pysznie i pewnie spróbuję ją zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie:) Jednak przy moich angielskich obiadach - nie wypali. Anglicy do obiadu podają wyłącznie podgotowane warzywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu a musisz jeść tylko angielskie. ;) . hihihi. Ps. To taki żarcik, myślę, że się nie obrazisz.

      Usuń
  5. Chłopaki za skarby nie zjedzą surowej cebuli ;)
    Ja jadam takie rzeczy, więc z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic im nie mów, że jest tam cebula. :) .

      Usuń
  6. Mniam, spróbuję, a jakże Tereso. Lubię sałatki wszelakie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny przepis! Wyglada apetycznie a i wszystkie składniki mi odpowiadają. Wyprobuje koniecznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sałatka wygląda apetycznie, przepis zabieram. Z ogórkami kiszonymi w ubiegłym roku miałam tak samo,wylądowały na kompostowniku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosztele mój smak dzieciństwa

Odpuściłam kijki

Już 4 zjadłam