A czekolady nie ma

Kilka dni temu odwiedził nas 2,5 letni wnusio. Kupiliśmy mu ogromny traktor z przyczepą. Bardzo mu się podobał. Tak stojąc przed nim, spojrzał na mnie, rozłożył rączki, minka jakby zdziwiona i mówi: A czekolady nie ma. Na szczęście babcia w ostatniej chwili "krzyknęła" do dziadka, który był już w drodze do pobliskiego marketu, żeby kupił kinder czekoladę - jak nie zapomnę, bo na kartce nie zapisana, odpowiedział. Zaskoczonej minki, kiedy ją zobaczył, nie potrafię opisać. Możecie sobie tylko wyobrazić, jaka to była zabawna, od początku do końca, scenka.😀

Komentarze

  1. Wybaczcie ten drobny druk. Będę już sprawdzała. Nie wiem, co jest, jak piszę druk jest dość duży, po opublikowaniu maleje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo traktor traktorem, ale pyszności u babci muszą być :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja to pochwalam. :) .

      Usuń
    2. To sprawa taka
      by w wielu smakach!

      Usuń
  4. Dzieciaki sa cudowne ..... zwłaszcza za swoją naturalną szczerość !

    OdpowiedzUsuń
  5. U babci nie ma czekolady? Słuszna uwaga wnusia, u babci i dziadka słodkości muszą być;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie i koniecznie muszę zrobić zapas.

      Usuń
  6. To się nazywa szczerość! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest piękne w dzieciach. :) .

      Usuń
    2. To właśnie lubię w maluchach ;)
      Zresztą to jest moja ulubiona grupa wiekowa między 2 a 5 lat :)

      Usuń
  7. Babciu Tereniu ,żeby mi było to ostatni raz☺☺☺...nu nu nu!☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu poprawię się, teraz zawsze będzie leżała czekolada obok. Przyrzekam Ci to. ;) . :) .

      Usuń
  8. U mnie czekolada jest schowana. Ale Szczerbate i tak wiedzą gdzie.
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że dobrze jest schowana. ;) .

      Usuń
  9. Kiedyż ja wnuków doczekam się?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ba, dla ukochanego wnusia wszystko :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosztele mój smak dzieciństwa

Odpuściłam kijki

Już 4 zjadłam